روحانی : با هردرگیری مخالف هستیم
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : امیر رضایی

رييس جمهوري تونس عصر شنبه در تماس تلفني، فرارسيدن ماه مبارك رمضان و انتخاب دكتر روحاني به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران را تبريك گفت و خواستار مساعدت ايران براي برقراري آتش بس در سوريه در ماه مبارك رمضان شد.
دكتر روحاني با تشكر از تماس تلفني رييس جمهوري تونس گفت: ما با جنگ و خونريزي ميان مسلمانان در هر نقطه دنيا در ماه مبارك رمضان و هر ماه ديگري مخالفيم.


رييس جمهوري منتخب ملت ايران افزود: همه كشورهاي اسلامي بايد براي جلوگيري از جنگ، تقابل و خونريزي ميان مسلمانان تلاش كنند و ايران هم از هيچ اقدامي در اين زمينه دريغ نخواهد كرد.
دكتر روحاني همچنين تصريح كرد: اميدواريم روند تحولات در مصر بگونه اي باشد كه منافع مردم اين كشور را تامين كند و البته هر تصميمي را كه مردم مصر اتخاذ كنند براي همگان محترم است.
رييس جمهوري تونس نيز گفت: ما هم از درگيري و خونريزي در مصر ناراحت هستيم و همراه با ديگران تلاش مي كنيم تا آرامش به مصر و ديگر كشورهاي اسلامي بازگردد.
دكتر روحاني در ادامه اين گفت وگوي تلفني از روابط رو به رشد دو كشور در عرصه هاي دوجانبه، منطقه اي و بين المللي ابراز خرسندي كرد و گفت كه جمهوري اسلامي ايران براي توسعه مناسبات خود با كشور دوست و بردار تونس سقفي قايل نيست و دولت يازدهم ايران در اين مسير گام برخواهد داشت.
رييس جمهوري منتخب ملت ايران با بيان اينكه آرزوي ما در ماه مبارك رمضان، موفقيت براي همه كشورهاي مسلمان از جمله تونس است، اظهارداشت: همه بايد با استعانت از خداوند براي رفع مشكلات دنياي اسلام و ايجاد وحدت ميان امت اسلامي تلاش كنيم.
رييس جمهوري تونس نيز در پايان اين گفت وگوي تلفني با استقبال از ديدگاه هاي دكتر روحاني ابراز اميدواري كرد كه در آينده نزديك بتواند با رييس جمهوري منتخب ملت ايران ديدار كند تا زمينه تحكيم و توسعه روابط دو كشور بيش از پيش فراهم شود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 71890
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد