سي امين سالگرد شهادت سرلشكر خلبان هادي مقدم برگزار شد
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

سي امين سالگرد شهادت سرلشكر خلبان شهيد سعيد هادي مقدم از فرماندهان غيور نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور خانواده و تعدادي از همرزمان اين شهيد والا مقام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نيروي هوايي، در اين مراسم برخي از همرزمان شهيد هادي مقدم به بيان خاطراتي از دوران هشت ساله جنگ تحميلي پرداخته و بخشي از رشادت هاي وي را بازگو كردند.
گفتني است، سرلشكر خلبان شهيد سعيد هادي مقدم در سال 1349به جمع دلاورمردان نيروي هوايي ارتش كشورمان پيوست و پس از طي مراحل مقدماتي خلباني، براي گذران دوره هاي تكميلي اين حرفه عازم آمريكا شد.
وي پس از اخذ مدرك و گواهينامه خلباني با عنوان خلبان جنگنده اف - 4 خدمت خود در پايگاه هاي نيروي هوايي ارتش را آغاز كرد. با شروع جنگ تحميلي شهيد سعيد هادي مقدم به همراه تني چند از همرزمان خود در عمليات هاي بسياري از جمله كمان 99 شركت كرد و سرانجام در 30 تير ماه سال 1362 پس از انجام يك عمليات برون مرزي، به مقام رفيع شهادت نائل گشت.
شايان ذكر است ، بخشي از خاطرات اين شهيد والامقام به نقل از همسر ايشان در كتاب "مهمان صخره ها" از انتشارات نشر سوره مهر به رشته تحرير در آمده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 71896
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد