افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : امیر رضایی

امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تحرکات دشمنان توسط کارشناسان زبده نیروهای مسلح ایران اسلامی، خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود.

سرتیپ پوردستان در نخستین یادواره 200 شهید ارتش که در کازرون برگزار شد، در سخنانی به تشریح وضعیت ارتش در زمان رژیم پلید پهلوی پرداخت و اظهار داشت: دنیای استکبار به‌ویژه آمریکا در زمان پهلوی از ارتش ایران ژاندارم و چماق منطقه ساخته بود تا بتواند با کمک آن به منافع شوم خود دست پیدا کند.

 

وی ادامه داد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ خاطر این که می‌دانست فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی محدود به مرزها نمی‌ماند و کشورهای دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد از روی ناتوانی متوسل به ترور شخصیت‌ها شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایجاد ناامنی، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید را از ترفندهای سازمان‌یافته دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و افزود: به فضل خدا نه‌تنها در برابر این‌ همه هجمه شکست نخوردیم بلکه فرهنگ غنی و ادبیات انقلاب به خارج از کشور نیز صادر شد ه است.

پوردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام به‌ خاطر این که از وحدت میان شیعه و سنی در عذاب بودند در حادثه ساختگی 11 سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم قصد داشتند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.

امیر سرلشکر عطا الله صالحی، فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه شکاری شهید یاسینی از قسمت های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی آمادگی رزمی و توان عملیاتی پایگاه شکاری شهید یاسینی با حضور در شیلترها و گروه نگهداری، در جریان روند پیشرفت طرح ها و برنامه ها قرار گرفت .

فرمانده کل ارتش همچنین ضمن دیدار با کارکنان و خلبانان پایگاه شهید یاسینی، از جنگنده هایی که توسط متخصصان داخلی بازآماد شده اند نیز بازدید کرد.

امیر سرلشکر صالحی همچنین به صورت چهره به چهره با خانواده های کارکنان این پایگاه نیز دیدار و گفت و گو نمود.

چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : امیر رضایی

به دنبال حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مراسم اربعین حسینی، ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت رسانی به زائران حسینی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حضور و شرکت گسترده عاشقان امام حسین(ع) از ایران اسلامی در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان، باعث ایجاد مشکلاتی در بازگشت زائران از مرزهای جنوبی و غربی کشور به داخل شد که در این راه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر سازمانها و نهادهای امداد رسان به خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در مرزهای چزابه، شلمچه و مهران پرداخت.

اعزام 80 دستگاه اتوبوس به مرزهای غرب و جنوب کشور توسط نیروی زمینی، 13دستگاه اتوبوس توسط ستاد ارتش به شهر مهران، امداد رسانی در کلیه سطوح توسط یکان های مستقر در مناطق جنوبی و غربی کشور که زائران از آن مرزها به داخل کشور مراجعت می کردند، آمادگی جهت اسکان زائران در یکی از پادگان های کشور، امکان ایجاد خطوط هوایی جهت حمل و نقل زائران به داخل کشور، استقرار دهها تانکر سوخت و آب رسان در مسیر  انتقال زائران، استقرار تیم های امداد رسان پزشکی همراه با امکانات درمانی و تعمیرکاران خودرو و ....؛ بخشی از امداد رسانی یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جنوبی و غربی کشور به زائران حرم امن حسینی بود.

چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : امیر رضایی

دانشگاه جامع علمی کاربردی شهید هجرتی وابسته به مرکز آموزش، بهداشت و درمان نزاجا، صبح امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این مراسم ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه، در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.

این دانشگاه زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی، به آموزش دانشجویان می پردازد.

همچنین در حاشیه مراسم امروز، مانور امداد و نجات و حمل مجروح بر روی آب انجام شد.

هیئتی به نمایندگی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر دریادار خرداد حکیمی، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بندر کراچی پاکستان سفر کرده بود، با هیئتی متشکل از فرماندهان عالی رتبه ارتش پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار، ژنرال راشد محمد، رئیس کمیته روسای ستاد مشترک ارتش پاکستان، ژنرال محمد ذکاءالله، فرمانده نیروی دریایی این کشور و ژنرال آصف سندیلا، فرمانده سابق نیروی دریایی پاکستان حضور داشتند.

در این دیدار که در حاشیه مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دوره 102 نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندر کراچی انجام شد، مقامات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در این دیدار، ضمن گفت و گو و تبادل نظر در خصوص همکاری های دوجانبه میان نیروهای دریایی ارتش دو کشور، برضرورت تقویت این همکاری ها تأکید کردند.

شایان ذکر است مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دوره 102 نیروی دریایی ارتش پاکستان با حضور تعدادی از فرماندهان عالی ارتش این کشور و هیئت هایی از نیروهای دریایی چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 71784
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد