افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
یک رسانه آمریکایی با اشاره به هزینه‌های این کشور در جنگ با داعش از زمان شروع حملات در عراق و سوریه آن را بالغ بر هشت میلیون دلار در روز برآورد کرد.
به گزارش مشرق، روزنامه آتلانتیک آمریکا اعلام کرد: دولت آمریکا نزدیک به هشت میلیون دلار روزانه هزینه جنگ با داعش می کند که این معادل 300 هزار دلار در هر ساعت است.

این رسانه آمریکایی گزارش داد: این آمار از ابتدای حملات هوایی به داعش در عراق در 96 روز قبل و در سوریه حدود 50 روز قبل است.

این رسانه بیان کرد: این مبلغ در مقایسه باهزینه های آمریکا در جنگ افغانستان طی 13 ساله که به بیش از 200 میلیون دلار در روز رسیده، ناچیز است.

براساس برآوردهای انجام شده آمریکا یک و نیم تریلیون دلار در جنگ افغانستان و عراق از سال 2001 به علاوه جنگ کنونی علیه داعش هزینه کرده است. باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته خواستار اختصاص 5.6 میلیارد دلار اضافی برای آموزش و تجهیز نیروهای عراقی و کُردی شده بود.
 
منبع: فارس
جمعه 23 آبان 1393برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : امیر رضایی
ر طول یک سال اخیر، صنعت دفاعی کشورمان دستاوردهای متعددی در حوزه موشکی، بالگردی، پهپادی، الکترونیکی، سایبری و ... را به توان دفاعی کشورمان افزوده است.
به گزارش مشرق، در گزارش پیش رو بخشی از دستاوردهای صنعت موشکی کشور در طول یک سال اخیر را مشاهده خواهید کرد، البته مشخص است که این موارد تنها بخشی از دستاوردهای نظامی ایران است که در رسانه‌ها منتشر شد.

* سرجنگی موشک‌های بالستیک هوشمند می‌شود

سرجستجوگر هوشمند برای موشک‌های بالستیک نقطه‌زن و زره کامپوزیتی هوشمند به عنوان 2 دستاورد فناورانه جدید نیروهای مسلح با حضور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستادکل در جشنواره سلمان فارسی رونمایی شد.

سرجستجوگر هوشمند موشک‌های بالستیک در یکپارچگی با بقیه زیرسامانه نوین موشک با تامین قابلیت نقطه‌زن در خشکی و دریا توان رزم نیروهای مسلح را افزایش می‌دهد.

دقت اصابت و هوشمندی موشک‌های بالستیک در کنار قدرت تخریب و توان غلبه بر سامانه های ضد موشک از ویژگی های برجسته این دستاورد نوین موشکی است.

این فناوری نوین که فقط در اختیار برخی از کشورهای پیشرفته قرار دارد، به عنوان نقش آفرین راهبردی منحصرا روی سلاح های استراتژیک استفاده می‌شود.

دستاورد دوم، زره کامپوزیتی هوشمند است که مبتنی بر فناوری زره مایع با الیاف منحصر به فرد ساخته شده است.

این زره در برابر گلوله‌های هسته فولادی ضدزره مقاوم است و الزامات استانداردهای نظام جهانی را تامین می کند.

بهره‌گیری از این فناوری در تجهیزات زرهی علاوه بر بی‌نیازی از برخی مواد تحریمی موجب کاهش وزن 76 درصدی زره های مورد نیاز در تانک ها ، نفربرها و سایر تجهیزات و افزایش تحرک و چالاکی توان رزم زمینی نیروهای مسلح می شود.

* نسل جدید موشک‌های بالستیک با کلاهک بارانی

در آستانه یوم الله 22 بهمن سال گذشته، موشک جدید ساخت وزارت دفاع با موفقیت تست شد: نسل جدید موشک بالستیک برد بلند با کلاهک بارانی که با سر جنگی بارانی برای انهدام جنگ افزارها و تجهیزات نظامی دشمن طراحی و تولید شد.

 گریز از سامانه‌های ضد موشکی دشمن، قابلیت تخریب اهداف گسترده و امکان تخریب چند هدف مجزا از دیگر از ویژگی‌های این موشک است.

* تحویل انبوه 4 مدل موشک‌ بالستیک به سپاه

انبوه موشک‌های بالستیک با حضور وزیر دفاع به سپاه پاسداران تحویل داده شد.

موشک های بالستیک قدرH، قیام، فاتح و خلیج فارس، ازجمله موشک‌های بالستیکی بودند که انبوهی از آنها تحویل نیروی هوافضای سپاه شد.

* تجهیز موشک‌های بالستیک «قدر H» و «قیام» به سرجنگی‌های «بارانی»

با اعلام وزیر دفاع در مراسم تحویل انبوه موشک های بالستیک به نیروی هوافضای سپاه معلوم شد که که این سرجنگی ها حداقل بر روی 2 موشک بالستیک قدر یک H و میانبرد قیام نصب شده است.

هم اکنون این 2 موشک با توانایی حمل انواع سر جنگی های «بلاست» و «بارانی» توانایی انهدام طیف متنوعی از اهداف را دارا بوده و پرتاب از لانچرهای متحرک و سیلوها در مواضع مختلف و عبور از سپردفاع موشکی با داشتن قابلیت رادارگریزی، از مزایای این موشک ها محسوب می‌شود.

 موشک‌های بالستیک با سرجنگی بارانی برای انهدام جنگ افزار ها و تجهیزات نظامی دشمن به کار گرفته می شود و گریز از سامانه های ضد موشکی دشمن، قابلیت تخریب اهداف گسترده، امکان تخریب چند هدف مجزا از یک دیگر از ویژگیهای این موشک به شمار می رود.

* نصب «سرجنگی‌ هوشمند» بر روی موشک‌های دوربُرد ایران

سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای درخصوص نصب سرجنگی‌های هوشمند بر روی موشک های ایرانی گفت: این سیستم هدایت تا آخر مسیر در سرجنگی موشک‌ها نصب می‌شود تا دقت اصابت آنها را بالا ببرد.

وزیر دفاع با تایید قابلیت نصب سرجنگی هوشمند بر روی موشک‌های دوربُرد نظیر قدر، قیام و سجیل، تاکید کرد: این سرجنگی روی هر موشکی قابل نصب است.

با نصب این سر جستجوگر هوشمند، کلاهک موشک‌های ایران می‌توانند پس از ورود به جو نیز تحت کنترل قرار گرفته و با دقت بسیار بالا، هدف را منهدم کنند.

* خطای موشک‌های بالستیک و «نقطه‌زن» ایرانی به زیر 5 متر رسید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص دقت موشک‌های بالستیک و نقطه زن ایرانی نیز گفت: سامانه های هدایت شونده امروز، قدرت نقطه زنی اهداف را به صورت کاملا دقیق دارد و خطای اصابت آن ها زیر 5متر است.

در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه بودیم.

در این نمایشگاه موشک‌ها و سامانه‌های مختلفی برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که این دستاوردها با همکاری وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه پاسداران به سرانجام رسیده است.

یکی از این دستاوردها که در این نمایشگاه توجه مخاطبان را جلب می‌کرد، موشک «زلزال بارشی» بود که برای اولین بار به نمایش درآمد.
 
30 بمب 17 کیلویی در موشک زلزال بارشی بکارگرفته شده که این بمبها در فاصله نزدیک به زمین پخش می‌شود و برای زدن باند فرودگاه و تجهیزات پخش شده روی زمین مناسب است.

ثبت چندین رکورد در عرصه تجهیزات نظامی/ موشک‌ها و پهپادهای ایران چه تغییری کردند

موشک زلزال با سوخت جامد از جمله مهمترین موشک‌هایی است که با برد حدود 300 کیلومتر می‌تواند اهداف و پایگاههای دشمن در اطراف ایران را در فواصل کوتاه مورد هجوم قرار دهد.

با نصب سر جنگی‌های بارانی بر روی موشک زلزال، این موشک که بنا بر اعلام قبلی، به لحاظ دقت در انهدام اهداف نیز ارتقاء چشمگیری یافته، توانایی انهدام طیف متنوعی از اهداف را به دست آورده است.

این نوع کلاهک محوطه نسبتاً گسترده‌ای را در زمان فرود مورد اصابت قرار می‌دهد و در حقیقت کلاهک بارانی برای انهدام یک هدف واحد طراحی نشده بلکه برای آسیب رسانی به محوطه ای از اهداف پراکنده استفاده می‌شود.

موشک «زلزال بارشی» هم از لحاظ عملیاتی و هم به لحاظ اقتصادی با 36 راکت زلزال برابری می‌کند.

 
منبع: فارس
جمعه 23 آبان 1393برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : امیر رضایی
شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارشی را درباره جزئیات هولناک شهادت " محمد ابوخضیر “ درقدس منتشر کرد؛ این درحالی است که درخواست های متعددی برای پخش نشدن این گزارش در شرایط فعلی مطرح شده بود.
به گزارش مشرق، پس از پخش گزارشی درباره نحوه شهادت "محمد ابوخضیر" از اهالی منطقه شعفاط در قدس، این گزارش در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت.

گزارش پخش شده شامل دیدارهایی با اعضای خانواده ابوخضیر، پدر ومادر او و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بود.

دراین گزارش، جزئیات بسیار هولناکی درباره نحوه شهادت ابوخضیر فاش شد؛ موضوعی که اعتراضها و درگیریها در قدس را شعله ور کرد.

در این گزارش، شهادت متهم اول درجنایت ربوده شدن جوان 29 ساله که از دو دوست نوجوان 16 ساله خود کمک گرفته است، پخش می شود.

وی در توجیه ربودن و شهادت این جوان فلسطینی می گوید: "گفتیم ، سه نفر از ما را بردند، حال باید یکی را ببریم و تصمیم گرفتیم که به یک نفر حمله کنیم، او را بدزدیم، وی را سخت کتک بزنیم و رها کنیم ".

مساله فجیعی که این گزارش از آن پرده برمی دارد، این است که این سه نفر بعد از به شهادت رساندن ابوخضیر به خانه هایشان بازگشتند، لباس هایشان را آتش زدند گیتار نواختند و به خواب عمیق رفتند.

در این گزارش بر این مساله تاکید شده است که آیا جلوگیری از این جنایت فجیع امکان پذیر بود؟ همان طور که قبلاً اعلام شده بود، گروهی که این جوان را ربوده بود، روز قبل از وقوع فاجعه قتل، یک جوان دیگر را ربوده بودند.

دراین گزارش با خانواده "موسی زلوم" کودک هفت ساله ای که از تلاش این گروه برای ربودن وی نجات یافته بود ، مصاحبه شده است.

مادر زلوم می گوید که صدای پسرش را درحالی که ربایندگان قصد داشتند دور گردن وی طناب بیاندازند و او را به داخل خودرو بیاندازند ، شنیده است.

به گفته مادر زلوم، پسرش دربرابر ربایندگان مقاومت کرده است و آن ها تلفن همراه وی را شکسته اند.

مساله نگران کننده این است که "رامی" پدر زلوم در شکایتی که خانواده این کودک بعد از تلاش برای ربودن فرزندشان به پلیس ارائه کرده اند؛ به نوع خودرویی که ربایندگان از آن استفاده کرده اند، اشاره کرده و گفته است که این خودرو، همان خودرویی بوده است که محمد ابوخضیر روز بعد از این حادثه با آن ربوده شده است.

یک افسر پلیس رژیم صهیونیستی در رد این ادعاها گفت که برخی از شاهدان گفته اند که ربایندگان به زبان عربی و نه عبری سخن می گفتند اما اعضای خانواده زلوم این ادعاها را رد کرده اند.

قبل از پخش این گزارش از تلویزیون رژیم صهیونیستی، رافیف دروکر مجری برنامه گفت که به شدت برای پخش نکردن این گزارش دروضعیت بحرانی قدس تحت فشار قرار گرفته است.

دروکر گفته است که ایمیل ها و درخواست بسیاری دریافت کرده است که از او خواسته اند که در شرایط فعلی این گزارش را پخش نکند و وی به شدت با این خواسته مخالفت کرده است.

 دروکر گفت که در پیام های الکترونیکی که وی دریافت کرده است ، نوشته شده است "می توانید این گزارش را پخش کنید ، ولی نه در شرایط کنونی ، زیرا پخش این گزارش ، ناآرامی های بیشتری را به دنبال دارند ، این کار را نکنید".
جمعه 23 آبان 1393برچسب:, :: 13:50 ::  نويسنده : امیر رضایی

به گزارش پایگاه خبری داعش دات آی آر:

در عملیات های اخیر نیروهای عراقی بر ضد داعش که به رهبری خاموش سردار قاسم سلیمانی بوده ، ضمن ارائه مشاوره نظامی به نیروهای عراقی که منجر به موفقیت آن عملیات ها شده صحبتها از همرزم سردار سلیمانی که “هادی العامری” باشد نیز بر سر زبان ها افتاده که به معرفی ایشان میپردازیم.

 

 

“هادی فرحان عبدالله العامری” ملقب به “ابو حسن العامری” یا “حاج العامری” متولد سال ۱۹۵۴ در استان دیاله عراق است. وی از دهه هشتاد قرن گذشته میلادی مبارزات خود با رژیم بعث عراق و حاکمیت دیکتاتوری صدام حسین بر این کشور را آغاز کرد.

فعالیت‌های سیاسی العامری با عضویت در جنبش اسلامی آغاز شد و مدتی بعد وی در حزب الدعوه الاسلامیه نیز عضو شد. العامری به علت سیاست‌های سرکوب گرایانه صدام حسین در حالی که حکم اعدام وی صادر شده بود، سالها مجبور به دوری از عراق شد و در کشورهایی مثل اردن، سوریه و ایران زندگی کرد. العامری تابعیت ایرانی نیز دارد و همسرش ایرانی است. وی حتی در تبعید نیز مبارزات خود با رژیم صدام حسین را ادامه داد تا اینکه فرماندهی شاخه نظامی سپاه بدر را بر عهده گرفت.
بعد از سقوط صدام حسین، وی نیز جزو سیاستمدارانی بود که وارد عراق شد تا بتواند در مرحله انتقالی و حاکمیت مردمی این کشور حضور داشته باشد. وی سابقه نمایندگی در پارلمان عراق و وزارت حمل و نقل در دولت نوری مالکی را در کارنامه فعالیت های سیاسی خود دارد. العامری هم اکنون به همراه سازمان بدر ۲۲ کرسی را در پارلمان عراق دارد.

تابستان گذشته و هم‌زمان با حمله غافلگیرانه گروه‌های تروریستی و تکفیری به عراق، در حالی که ادعاهای تبلیغاتی آمریکا و محور غربی در مبارزه با داعش گوش فلک را کرده و در عین حال این کشورها به صورت آشکار و پنهان به حمایت های خود از عناصر داعش و فرستادن تسلیحات از طریق هلی برن برای آنها ادامه می دهند، گروهی از محور مقاومت در عراق هستند که مبارزه با گروهک های تکفیری را در معنای واقعی آن دنبال می‌کنند.
العامری از ۲۰ خرداد در حالی که وزیر حمل و نقل بود، با درخواست نوری المالکی نخست وزیر وقت و فتوای آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق، لباس نظامی به تن کرد و شخصا به استان دیالی رفت، جایی که داعش قصد داشت از آنجا به عنوان یک محور برای عملیات به سمت بغداد استفاده کند.

در این زمان ارتش عراق در سایه خیانت برخی قبایل اهل تسنن از هم پاشیده و تروریست‌های داعش موفق شده بودن کنترل سه استان این کشور را در دست بگیرند. العامری به همراه ۴ هزار نیروی مبارز خود در استان دیاله از پایتخت این کشور در برابر هجمه تروریست‌ها دفاع کرد. عملکرد موفق وی در مقابله با گروه‌های تروریستی باعث شد تا نوری مالکی نخست‌وزیر سابق عراق از عملکرد وی تمجید کند و برخی امکانات نظامی و امنیتی در اختیار وی قرار دهد.
العامری در این مورد می‌نویسد: چهار سال متوالی هر روز سر کار حاضر می‌شدم، اما کسی ما را نمی‌دید، اما الان بعد از چهار ماه از مبارزه بر ضد تروریسم همه جا سخن از العامری است.

البته در این میان رسانه‌های وابسته‌ای نیز هستند که سعی دارند سم‌پاشی های خود را بر ضد وی برای تحت تاثیر قرار دادن این پیروزی‌ها بیش از پیش دنبال کنند.

اقدامات مثبت العامری در مبارزه با تروریسم باعث شد تا در روند تشکیل دولت وحدت ملی به ریاست حیدر العبادی، به عنوان گزینه پیشنهادی ائتلاف دولت قانون برای تصدی وزارت دفاع معرفی شود، اما مداخله آمریکا و عربستان سعودی و فشار آن‌ها بر برخی گروه‌های وابسته اهل تسنن باعث مخالفت قاطع آن‌ها با انتخاب وی به این سمت شد، ولی در عین حال در دوره جدید نیز العامری به اقدامات خود در مبارزه با تروریست‌ها ادامه داد.

وی در این رابطه به مجله فارین پالیسی می‌گوید: به العبادی گفتم که اگر دوست دارد ما تمام سلاح‌های خود را تحویل می‌دهیم و در خانه‌هایمان می‌نشینیم، اما در این صورت اگر تروریست‌های داعش بر بغداد مسلط شوند، این دیگر مشکل تو خواهد بود.

عملکرد خوب العامری به ویژه بعد از بازپس‌گیری منطقه راهبردی جرف الصخر واکنش‌های فراوانی را در سایت‌های اجتماعی داشته کاربران این سایت ها به تمجید از دستاوردهای این مبارز عراقی پرداختند. سایت‌های اجتماعی مملو از تصاویری از العامری است که بر روند عملیات نظامی نظارت دارد. در یکی از این تصاویر العامری در کنار سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران دیده می‌شود. این تصویر در زمان اخراج تروریست های داعش از منطقه آمرلی گرفته شده است.

العامری سلیمانی را دوست خود و مردی خوب و مبارزی عالی خوانده و تأکید می‌کند که سازمان بدر به ارتباط خود با تهران افتخار می‌کند. وی می‌گوید: ما ۱۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ایران داریم و همسایه هستیم، غیر از ارتباط با ایران چه کار باید بکنیم؟ ما به‌ صورت اجاره‌ای در عراق سکونت نداریم و نمی‌توانیم به جای دیگر هم برویم.
العامری در آزاد سازی مناطق عدیده‌ای از عراق از جمله جرف الصخر، بلد، الدجیل، صلاح الدین و آمرلی نقش فعال داشته است. “علی العلاق” مدیر دفتر سازمان بدر در مورد اقدامات مبارزاتی العامری می گوید: وی در خطوط مقدم مبارزات همواره حاضر است و به همراه عناصر داوطلب و نیروهای ارتش در اجرای عملیات‌ها نقش ایفا می‌کند.

حاج العامری ( نام هادی العامری که در میان همرزمانش متداول است) همواره به همراه پسرانش در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات نظامی جهت آزادسازی مناطق مختلف به ویژه در صلاح‌الدین، سامراء، العوجه و آمرلی شخصا حضور داشته است.
عناصر داوطلب می‌گویند که حضور شخص هادی العامری در مبارزات پشتیبان معنوی قوی برای آنهاست و روحیه اعتماد آن‌ها به فرماندهان میدانی را تقویت می‌کند.
وی در جایی می‌گوید: ما برای به دست آوردن پست و مقام نمی‌جنگیم، ما پست و مقام را ترک کردیم و برای دفاع از مردم و سرزمینمان از عناصر داعش، به میدان جنگ آمدیم.

جمعه 23 آبان 1393برچسب:, :: 13:49 ::  نويسنده : امیر رضایی

ه گزارش پایگاه خبری داعش دات آی آر:

در ادامه ی انتشار فایل صوتی از صحبت سرکرده داعش “ابوبکر بغدادی” تصاویری منتشر شد که نشان دهنده ی برنامه های بلند مدت داعش در مناطق تحت سیطره خود است!

 

بخش “دیوان بیت المال داعش” (!) که پیش تر توسط داعش در مناطق تحت اشغال خود تاسیس شده بود ، تصاویری از برنامه های داعش جهت ضرب سکه های طلا ، نقره و برنز منتشر کرد.

گفته شده این سکه ها جهت تغییر پول رایج مردم در این مناطق برنامه ریزی شده و به ضرب این سکه ها اقدام میکنند !
در فایل صحبت منسوب به ابوبکر بغدادی حتی اربابان خود را تهدید کرده بود و هشدار داده که به زودی به عربستان سعودی هم میرسیم.

در دوران صدر اسلام استفاده از دینار و درهم معمول بود و داعش هم اکنون می خواهد از دینار و درهم به عنوان پول رایج در مناطق تحت تصرف خود استفاده کند.
در گذشته دینار از طلا و درهم از نقره ساخته می شد و امروزه نیز دینار و درهم در بسیاری از کشورها مورد استفاده است، ولی از مواد مختلفی ساخته می شود؛ اما داعش می خواهد دینار و درهم را از طلا و نقره واقعی بسازد.

دینار طلایی و درهم نقره ای برای اولین بار در دوران خلافت عثمان بن عفان در سال ۶۳۴ میلادی (۲۲ هجری) ضرب شد. دینار دوران صدر اسلام که از طلا ساخته می شد، ۳ / ۴ گرم وزن داشت و درهم نقره نیز حدود ۳ گرم بود.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 71779
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد