افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : امیر رضایی

يکي از اهداف ابرقدرت هاي غرب براي تضعيف دين اسلام تخريب جايگاه مرجعيت در افکار عمومي است که براي رسيدن به اين هدف از مفتيان ساده لوح وهابيان استفاده مي کنند.


به گزارش انتخاب، شيعه ستيزي مفتي هاي وهابي موجب خوشحالي استكبار جهاني و استعمارگران سرزمين هاي اسلامي است علاوه براين هدف قرار دادن احكام اسلامي و قوانين الهي با فتواهاي غيرمعقول دستاويزي براي اسلام ستيزي غرب فراهم ميكند و اين مهمترين دستاورد حضور چهره هاي خشک وبي ريشه ايست که طي سده اخير به پيکره جهان اسلام تحميل شده است.

اگرچه چنين تفکراتي درگذشته زمان درجهت مخالفت با ائمه طاهرين(عليهم السلام)نيزديده شده ولي سيطره استعماري آن چهره جديدي است که لباس خودپسندي را به ديگرپسندي ترجيح داده است.

درحاليکه فتاواي علماي شيعه هميشه ودرهمه حال مورد غضب ودشمني سرسختانه کشورهايي همچون انگليس بوده، هيچ موردي را نمي توان يافت که سران اين کشورها برعليه مفتي هاي وهابي جبهه گيري کرده باشند.

که يکي از اهداف ابرقدرت هاي غرب براي تضعيف دين اسلام تخريب جايگاه مرجعيت در افکار عمومي است که براي رسيدن به اين هدف از مفتيان ساده لوح وهابيان استفاده مي کنند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 71777
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد