اعلام وضعیت فوق‌العاده در مصر/شایعاتی از کشته شدن 800 تن/استعفای البرادعی
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

آخرین اخبار واصله حاکی از آن است که رئیس‌جمهوری موقت مصر از امروز (چهارشنبه) چهار بعد از ظهر به وقت محلی در این کشور برای یک ماه وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری شینهوا، تلویزیون دولتی مصر اعلام کرد، پس از آن که نیروهای امنیتی تعهد کردند طرفداران مرسی هنگام خروج از محل تجمع، در امنیت خواهند بود، حامیان رییس‌جمهوری مخلوع این کشور بعد از ظهر امروز خروج از میدان رابعه العدویه قاهره را آغاز کردند. البته شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داده که نیروهای امنیتی مصر سعی دارند با استفاده از گاز اشک‌آور به تحصن طرفداران رئیس‌جمهوری برکنار شده این کشور در استان اسیوط پایان دهند.

 

همچنین نیروهای امنیتی مصر بیمارستان سیار در میدان رابعه العدویه قاهره را بعد از تخلیه آن به آتش کشیدند.

 

بر اساس آخرین اعلام رسمی، محمد فتح‌الله، سخنگوی وزارت بهداشت مصر به خبرگزاری شینهوا گفت، در درگیری‌های روز چهارشنبه در این کشور دست‌کم 149 تن کشته و 1403 تن زخمی شده‌اند. از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت مدعی شده که تاکنون 2600 تن در میدان رابعه العدویه قاهره کشته شده‌اند.

 

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد که در درگیری بین طرفداران محمد مرسی و نیروهای پلیس این کشور در اسماعیلیه دست‌کم 15 تن کشته شدند.

 

حزب النور مصر نیز خواهان پایان دادن به خشونت‌های شد و «دولت مورد حمایت ارتش مصر» را مسئول خون‌ریزی‌ها و کشتارهایی دانست که امروز در مصر رخ داده است.

 

منابع خبری مصری گزارش داده‌اند که محمد البرادعی، معاون رئیس‌جمهوری مصر در امور بین‌الملل از سمت خود استعفا کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 71945
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد