فریاد استادیومی«شیرِ شیرِ» این‌بار در مجلس
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : امیر رضایی

سپس نوبت رسیدگی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت شد.

عبدالله کائیدی، قربانی، عبدالله تامینی و عطالله حکیمی در مخالفت و محمدباقر شریعتی و شهباز حسن پور در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های نعمت‌زاده سخن گفتند.

در خلال نطق محمدباقر شریعتی، باهنر خطاب به نمایندگان گفت: آقایان در جایگاه وزرا نشسته‌اند و وزرا جایی برای نشستن ندارند.

در جلسه امروز تنی چند از وزرای پیشنهادی دولت یازدهم برای گفت‌وگو، مصافحه و روبوسی با نمایندگان مجلس به میان صندلی‌های آنان رفتند، از جمله وزیر پیشنهادی امور خارجه و وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان.

شهباز حسن‌پور در نطق خود که در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت سخن می‌گفت، همه وزرای پیشنهادی را وزیر خطاب کرد که این سخن حسن‌پور اعتراض برخی از نمایندگان را در پی داشت.

باهنر در خلال نطق حسن‌پور از نمایندگان خواست تا فقط درباره وزیر پیشنهادی در دستور صحبت کنند و از نام بردن اسامی سایر وزرای پیشنهادی به شدت پرهیز کنند.

حسن‌پور در پایان نطق دفاعیه‌اش گفت: شیر اگر پیرهم باشد، شیر است.

با قرار گرفتن عبدالله تمیمی پشت تریبون مجلس در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعتَ، معدن و تجارت، برخی نمایندگان به هیات رییسه یادآور می‌شدند که چیزی به ساعت 18 و پایان جلسه علنی نمانده است.

در حین نطق تمیمی، وقتی وی سن نعمت‌زاده را اعلام کرد و بر آن تاکید کرد، برخی از نمایندگان با عبارت (شیرِ شیرِ) به سخنان او واکنش نشان دادند. بیان این کلمات در حین مخالفت دیگر نماینده مخالف یعنی عطالله حکیمی نیز تکرار شد.

با پایان یافتن سخنان عطالله حکیمی، محمدرضا باهنر به خاک و خون کشیده شدن مردم مصر توسط ارتش این کشور را محکوم کرد و نمایندگان نیز با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

جلسه بعدازظهر مجلس در ساعت 18:12 پایان یافت و باهنر از نمایندگان خواست تا ساعت 8 صبح فردا (پنجشنبه) برای ادامه بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس حضور یابند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 71922
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد