کشف 460 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : امیر رضایی

 به گزارش چهارشنبه شب معاونت اجتماعي مرزباني سيستان و بلوچستان، سرهنگ محمد ملاشاهي گفت: مرزداران گردان عملياتي سيركان كه با اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان مسلح براي ورود به داخل كشورمان مطلع شده بودند با آمادگي و تجهيزات كامل در منطقه شناسايي شده حضور يافته و به پوشش و واپايش نوار مرزي پرداختند.


وي بدون اشاره به زمان دقيق اين عمليات افزود: مرزداران در حين گشت زني محل اختفاي مواد مخدر دپو شده را كشف كردند كه در پي آن قاچاقچيان مسلح اقدام به آتش به سوي مرزبانان كردند.
وي اظهار كرد: پاسخ كوبنده مرزداران باعث عقب نشيني قاچاقچيان مسلح شد و متجاوزين با استفاده از كوهستاني و مرزي بودن منطقه به داخل كشور همسايه متواري شدند.


سرهنگ ملاشاهي با بيان اين كه مرزداران در پاكسازي محل درگيري ۴۶۰ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط كردند،گفت: مرزهاي سيستان و بلوچستان در عين پهناوري به گذرگاهي ناامن براي قاچاقچيان مسلح و متجاوزين مرزي تبديل شده است كه البته اين دستاورد، مرهون تلاش و همكاري مرزنشينان غيور و انقلابي جنوب شرق كشور است.
سيستان و بلوچستان افزون بر ۱۵۰۰ كيلومتر مرز آبي و خاكي با دو كشور پاكستان و افغانستان دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 71930
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد