سرلکشر جعفری در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی: موشک‌های مقاومت اسلامی یعنی سقوط رژیم صهیونیستی و فت
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است، اظهار داشت: دشمنان متمرکز بر تحریم اقتصادی هستند و در این عرصه فعالیت‌ کردن بسیار مهم است و پیچیدگی‌های عرصه‌های دیگر را ندارد اما احتیاج به گذشت دارد.  

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه بسیجیان اول پاسدار انقلاب هستند، افزود: مسأله‌ای که مورد توجه قرار نمی‌گیرد مبانی اصلی قدرت و اقتدار ملی بوده و مسئولان انتصابی یا انتخابی که یا وابسته به یک مسئول دیگر هستند یا با آراء مردم انتخاب می‌شوند از عمل به تکلیف الهی فاصله می‌گیرند و این باعث می‌شود که به خواسته‌های فرهنگی و معنوی مردم توجه نشود.  
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به توانمندی موشک‌های مقاومت اسلامی از غزه به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد: توان این موشک‌ها یعنی سقوط رژیم منحوس و ناپاک صهیونیستی و ان‌شاءالله فتح نهایی فلسطین رخ خواهد داد.  


 
وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که ملت ایران به خاطر جایگاه مستقلش و ایستادگی در برابر نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته و امروز یکی از رسالت‌های بسیج و همه نیروهای انقلابی این است که این موضوع را درک کنیم و براساس اصول و مبانی حرکت کنیم که این جزء مسائل استراتژیک ماست.  
 
سرلشکر جعفری با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر نظام سلطه و ایجاد عزت و اقتدار از این راستا تصریح کرد: موضوعی که باعث اقتدار ما می‌شود، نه ابعاد اقتصادی و نه نفت و انرژی است، بلکه باور‌ها و فرهنگ عمومی ملت ایران بوده که ایرانی اقتدار را دوست دارد.  
 
وی ادامه داد: این موضوع باعث توجه جهانیان شده و باید در تشخیص نیازهای مادی و معنوی مردم دچار اشتباه نشویم و اشتباه مسئولان این است که مردم نیازهای مادی را ترجیح می‌دهند و توجه به ابعاد مادی، معیشتی و معنوی باید در کنار هم قرار بگیرد.  
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به ایجاد نظم نوین جهانی و نقش انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این‌باره گفت: انقلاب اسلامی کانون ایجاد تحولات عظیم منطقه‌ای شده و باید بدانیم که وظیفه ما از گذشته سنگین‌تر شده و ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند و همه فشار‌ها و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و ایرانی اقتدار را دوست دارد.  
 
وی ادامه داد: عزت و اقتدار را نباید در بیگانگان دنبال کنیم و باید به این مسائل طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب نگاه کلان داشته باشیم و این نگاه کلان باعث معرفت و بصیرت می‌شود و آمریکایی‌ها در برابر اقتدار نظام اسلامی شکست خورده‌اند.  
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه خوی استکبار مثال یک حیوان درنده است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در برابر قدرت نظام اسلامی تسلیم شده و این در رفتار سیاسی و نظامی آن‌ها مشخص بوده و این مسئله یک ترس در وجود آن‌ها ایجاد کرده است.  
 
وی در پایان با اشاره به اینکه عده‌ای در دهه دوم انقلاب می‌گفتند که هر روز انقلاب نمی‌شود و ما باید به مردم برسیم و به غزه و لبنان چه‌کار داریم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مرحله سوم خود است و این انقلاب عظیم اسلامی نتیجه مجاهدت‌های رزمندگان بوده که اثرات آن کاملاً مشخص است و این مصداق بارز جمله امام‌خمینی(ره) بود که فرمودند "جنگ ما فتح فلسطین را به همراه دارد".  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 71906
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد