با لغو تحريم هاي وضع شده ضد ايراني حسن نیت خود را برای آغاز تعامل سازنده با ایران نشان دهید
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
 

 

 

 

توصیه "اينديپندنت" به سیاستمداران غربی ؛
روزنامه "اينديپندنت" بنگلادش در مقاله اي تحت عنوان "پيش بيني تحول در عرصه سياسي ايران" با اذعان به خلق "حماسه سياسي" توسط ملت ايران به قدرتهاي غربي توصيه مي کند که تحريم هاي ضد ايراني وضع شده را لغو نمايند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اينديپندنت بنگلادش، "محمد زمير" نويسنده مقاله خود را با اذعان به محبوبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي نزد ملت ايران آغاز مي کند و در اين باره مي افزايد "انتخابات 14 ژوئن (24 خرداد) رياست جمهوري ايران را مي توان راي مثبت راي دهندگان ايراني به نظام جمهوري اسلامي ايران و اعلام موافقت آنان با تحول مشروع و قانوني قلمداد کرد. بايستي اشاره کرد که راي دهندگان ايراني عليرغم آنکه خواستار تغيير و تحول هستند همچنان سلطه گري قدرتهاي بين المللي را نفي مي کنند و معتقدند که قدرتهاي غربي مي بايستي حقوق مسلم آنان را برسميت بشناسند و دست از انکار اين مسئله بردارند." 
نويسنده با اذعان به وجود روحيه نشاط و اميد در ميان ايرانيان پس از برگزاري موفقيت آميز انتخابات مي افزايد "اکنون ايرانيان اميدوارند تا افقي روشن از نظر بهبود وضعيت اقتصادي و توسعه سياسي در پيش روي شان قرار گيرد. ملت ايران اکنون اميدوار است تا بتواند با همکاري با دولت جديد آن کشور مانند گذشته تحریم ها را در جهت دستیابی هر چه بیشتر به استقلال پشت سر گذارد ." 
نويسنده در ادامه مي افزايد "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ايران موفق شد تا بيش از 50 درصد آراي ماخوذه را به خود اختصاص دهد. وي خود پس از پيروزي اش در انتخابات اظهار داشت که رويه اي همراه با "اعتدال" را پيشه خواهد کرد. روحاني اظهار داشت که نمي توان چالش هاي پيش رو را يک شبه حل کرد و اين مسئله نيازمند زمان است. وي همچنين در ديدار با "علي لاريجاني" رييس قوه مقننه جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت که حاضر به همکاري صميمانه با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران است." 
  نويسنده در ادامه به شرح و توصيف ويژگي هاي شخصي "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب کشورمان مي پردازد و مي افزايد "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ايران فردي مذهبي و ميانه رو است. وي بخوبي به زبان هاي انگليسي، آلماني، فرانسوي، روسي و عربي تسلط دارد. او همچنين در سخنراني هاي خود بطور مداوم بر لزوم همزیستي مسالمت آميز و گفتگو و مذاکره تاکيد کرده است. از جمله چالش هايي که در عرصه سياست خارجي در مقابل وي قرار دارد موضوع "تحريم" هاي ضد ايراني وضع شده از سوي کشورهاي غربي است. روحاني اظهار داشته که درصدد است تا با به کار گيري سياستي صحيح از آثار و تبعات تحريم ها بر اقتصاد ايران بکاهد. روحاني همچنين وعده داده که دولتش تلاش خواهد کرد تا با کشورهای جهان تعاملي سازنده داشته باشد. وي در اولين سخنراني اش به اين نکته اشاره کرد." 
نويسنده با انتقاد از موضع گيري منفي دولت "باراک اوباما" رييس جمهور آمريکا در قبال کشورمان پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري مي افزايد "دولت آمريکا در قبال انتخاب "حسن روحاني" رييس جمهور منتخب ايران تلاش کرد تا لحني ملايم تر از گذشته را به کار گيرد. با اين حال آمريکايي ها هنوز نسبت به "تعامل مستقيم" با ايران براي يافتن "راه حلي ديپلماتيک" براي رفع مسائل دوجانبه و بخصوص موضوعات مرتبط با برنامه هسته اي ايران سخني به ميان نياورده اند. با اين حال دولت فرانسه پس از پيروزي "حسن روحاني" در انتخابات رياست جمهوري ايران اظهار داشت که "آماده همکاري" با رييس جمهور جديد جمهوري اسلامي ايران است. در اين ميان سران رژيم صهيونيستي مانند همیشه به نتيجه انتخابات ايران واکنشي منفي نشان دادند و مدعي شدند که جمهوري اسلامي ايران مي بايستي فعاليت هاي هسته اي خود را متوقف سازد." 
نويسنده در پايان ضمن توصيه به کشورهاي غربي مبني بر لزوم رفع تحريم هاي ضد ايراني عليه کشورمان و همچنين با تاکيد بر هوشمندي ملت ايران در حضور پاي صندوق هاي راي مي افزايد "انتخابات رياست جمهوري اخير ايران هوشمندي و رويه معتدل ملت ايران را به نمايش گذاشت. در شرايطي که منطقه خاورميانه در بي ثباتي به سر مي برد ايران با برگزاري انتخاباتي سالم در نهايت آرامش نشان داد که داراي ظرفيت هاي بالقوه فراواني براي تحول داخلي است. ايران نقشي سازنده در منطقه ايفا مي کند. قدرتهاي غربي مي بايستي تلاش کنند تا نقشي مثبت و سازنده در ارتباط با جمهوري اسلامي ايران ايفا نمايند. دولتهاي غربي مي بايستي با لغو تحريم هاي وضع شده عليه ايران تلاش کنند تا به رشد اقتصادي ايران کمک نمايند تا از اين طريق تعامل سازنده ميان جمهوري اسلامي ايران و کشورهاي غربي برقرار شود." 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 71891
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد