رییس ستاد ارتش ج.ا.ا : به دنبال جنگ طلبی نیستیم ؛ هوشیاریمان را حفظ می کنیم.
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

امير سرتيپ محمدحسين دادرس روز جمعه با بيان اين كه ما و دشمنانمان مي‌دانيم كه توليد محصولات دفاعي در جمهوري اسلامي ايران ، امنيت واقعي براي ما ايجاد كرده است، افزود: هراس رژيم صهيونيستي و دشمن نشان مي‌دهد كه اين بازدارندگي مؤثر بوده و اگر زماني بحراني ايجاد شود، توان نظامي ما مي‌تواند مؤثر باشد.


دادرس خاطرنشان كرد: دشمنان ما براي تشويش اذهان عمومي مدام از يك خطر بالقوه ذهني اسم مي‌برند، در حالي كه خودشان مي‌دانند اين طور نيست و اگر اين گونه بود، فشارهاي سختي ايجاد مي‌كردند.
اين مقام ارشد نظامي جمهوري اسلامي ايران يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران قصد حمله نظامي به هيچ كشوري ندارد، ولي كسب و گسترش توان دفاعي براي ما اهميت دارد و بدين منظور توسعه توان نظامي ما گامي در جهت رشد و توسعه كشور است.
دادرس درباره جايگاه قدرت دفاعي كشورمان نيز گفت: نيروهاي مسلح ايران اتكا به قدرت بومي دارند و در حوزه صنايع دفاعي، چيزي ساخته مي شود كه به آن نياز باشد كه اين تجهيزات ساخت داخل در حوزه نظامي ايجاد استقلال كرده است.
رييس ستاد مشترك ارتش ادامه داد: ايمان، خلاقيت، هوش و تعصب ايراني موجب حركت در پيشرفت عرصه هاي دفاعي شد و همه مي دانند كه توليد محصولات دفاعي، امنيت واقعي براي ما ايجاد كرده است.
دادرس همچنين وجود قدرت و امنيت را در اقتصاد تاثير گذار دانست و گفت: امنيت در اقتصاد كشور موثر است و سرمايه گذاري نيز به محيط با ثبات نياز دارد.
وي تاكيد كرد: قدرت دفاعي موجب گشايش توانمندي‌ها در عرصه‌هاي ديگر مي شود و عرصه سياسي يا فرهنگي با وجود پشتوانه قوي نظامي موفق خواهد شد و فضاي بزرگتري براي يك كشور ايجاد مي‌كند.
رييس ستاد مشترك ارتش خاطرنشان كرد: وجود امنيت، فضا را براي سرمايه‌گذاري اقتصادي فراهم مي‌كند و به همين منظور دشمن با فشار و تحريم در تلاش است تا ما را از راهمان دور كند.


دادرس درباره توجه امنيت دفاعي كشورمان به جنگ الترونيك، گفت: فهم درست از مفاهيم نظامي در اين است كه يك نگاه تلفيقي به تئوري‌هاي نظامي و واقعيت صحنه جنگ داشته باشيم و اين نياز سنجي و نگاه بايد در تمامي حوزه ها اعم از الكترونيك و ساير حوزه هاي دفاعي صورت گيرد.
وي همچنين درباره اين كه تاثير تحريم هاي كشورمان در روند پيشرفت و خودكفايي در عرصه نظامي به چه صورت بود، گفت: تحريم ترفند هميشگي دشمن بوده كه گاه در برخي حوزه ها فشارهايي به ما وارد آورده اما موجب ايجاد دستاوردهاي مناسبي براي كشورمان شد.
رييس ستاد مشترك ارتش در ادامه اظهارداشت: تحريم ها از جهتي موجب شد تا بنيه دفاعي ما از يك استقلال برخوردار شود و در حال حاضر بنيه دفاعي نيروهاي مسلح در صنايع دفاعي كشورمان، هيچ وابستگي به كشورهاي خارجي ندارد.
دادرس خاطرنشان كرد: تحريمي كه امروز متوجه ايران شده در صنايع دفاعي مي‌تواند منشاء يك حركت بلند باشد و مي توان تمامي نيازمندي ها و واردات كه به نوعي موجب وابستگي شده را با كمك مراكز پژوهشي ، صنعتي، تحقيقاتي و دانشگاه‌ها در كشور خودمان تأمين كنيم.
وي ادامه داد: امروزه در بنيه دفاعي كشورمان توانمندي بسيار زيادي موجود است كه اگر اين توانمندي بتواند با تدبير و توانمندي صنعتي كشور يك رابطه معنايي داشته باشد به طور قطع ما يك جهش بسيار ارزشمند در عبور از تحريم‌ها خواهيم داشت.
دادرس اعلام كرد: در داخل ارتش با تدبيررهبر معظم انقلاب توانستيم مراكز پژوهشي بسيار فعالي را ايجاد كنيم كه نتايج بسيار خوبي نيز برايمان داشت.
وي ادامه داد: ارتقاء و ساخت انواع موشك ها، وجود مراكز فعال در قطعه‌سازي باعث شده كه ما براي بازآماد (بازسازي كامل) هواپيما و به روز كردن و سر پا نگه‌داشتن وسايل، نيازي به خارج نداشته باشيم.
رييس ستاد مشترك ارتش شاخص ادوات نظامي كشورمان با وجود تحريم ها را بسيار بالا دانست و گفت: پبشرفت در حوزه دريايي، اعزام ناوشكن بومي جماران به آب هاي آزاد، پيشرفت و كسب دستاوردها در حوزه هوايي، پدافند، زميني و انتقال تجارب به ساير كشورها بوده است .
دادرس ادامه داد: ساخت زير سطحي ها و موشك هاي سطح به دريا ، داشتن پوشش مناسب در حوزه پدافند، و توليد تجهيزات متناسب با نيازهاي كشور را در حوزه دفاعي تهيه كرده ايم.
وي تاكيد كرد: تمام تهديدات و رويكرد تجاوزكارانه دشمن كه بيشتر جنبه عمليات رواني دارد رصد شده و متناسب با آن تهديدات نيز خودمان را تجهيز كرده‌ايم.
رييس ستاد مشترك ارتش درباره ديپلماسي دفاعي كشورمان نيز گفت: بايد شرايطي فراهم كرد تا از هر فرصتي براي گسترش مناسبات دفاعي با كشور هاي دوست استفاده كرد.
دادرس بر داشتن اتحاد استراتژيك با كشورهاي اسلامي و اتحاد تاكتيكي با ساير كشورهاي دوست تاكيد كرد و گفت: كشورهاي اسلامي به خاطر داشتن ريشه هاي اعتقادي مي توانند اتحاد استراتژيك داشته باشيم.
وي افزود: با كشورهاي ديگر هم مي‌توانيم يك اتحاد تاكتيكي داشته باشيم يعني آن كه به عنوان نمونه با كره شمالي، ونزوئلا بايد ارتباط داشته باشيم و اين كه اولويت در كدام باشد، بايد به زمينه آن باز گردد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 71942
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد