احمدی نژاد:دولت نهم و دهم بسیاری از کارهای مانده بر زمینو یا مانده در آرزوها را اجرایی کردند
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

دكتر محمود احمدي نژاد اين مطلب را در پنجمين روز از ماه مبارك رمضان و در ديدار هيأت وزيران با رهبر معظم انقلاب بيان كرد.
به گزارش ايرنا، پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري روز سه شنبه متن كامل سخنان دكتر احمدي‌نژاد در ديدار با مقام معظم رهبري را كه به شرح ذيل است، منتشر كرد:

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه

حلول ماه مبارك رمضان را خدمت جنابعالي و همه همكاران عزيز تبريك عرض مي كنم و صميمانه به خاطر اختصاص وقت براي ملاقات اعضاي دولت تشكر مي كنم. البته اين آخرين جلسه دولت به اين شكل با حضرتعالي است و دوستان در جلسات با شما خاطرات خوبي در ذهن دارند.
دولت هاي نهم و دهم با صداقت كامل و با پافشاري بر اصول و ارزشهاي انقلاب همه توان خودشان را بكار گرفتند. به فضل الهي پايبندي ما به ارزشهاي انقلاب و خدمت به مردم، امروز عميق‌تر و مستحكم‌تر از هشت سال قبل است.
در اين دوره نسل جديدي از مديران مومن، متخصص، متعهد و مردمي معرفي شدند. از ويژگيهاي برجسته دولت، مردمي بودن آن بود كه حمايت قلبي و عملي مردم را به دنبال داشت. در اين دوره سعي كرديم نمادي از مديريت انقلابي و اسلامي كه برجسته ترين وجهه او خدمت به مردم، احترام به مردم، رسيدگي به امور مردم و صيانت از حقوق مردم بود، به نمايش بگذاريم.
دولت هاي نهم و دهم، دولت ‌هاي پاك و پاك دست و پرتلاش بودند كه عمر كاري شان را وقف خدمت به مردم كردند. در سخت ترين شرايط داخلي و خارجي در تمام عرصه ها با فاصله زياد از دوره هاي مشابه قبل خدمت كرده‌اند. بسياري از كارهاي مانده بر زمين و يا مانده در آرزوها و نوشتيجات را اجرايي كردند.
گفتمان دولت، گفتمان انقلاب عظيم اسلامي و ارزشهاي الهي و انساني آن بود. دولت كاملا همدل و هماهنگ و براي خدا كار كردند و دستاوردهاي بالايي داشتند. از همه حمايت ها و ارشادات حضرتعالي راهگشاي صميمانه تشكر مي كنم و همين جا در حضور شما از همه مردم بخاطر لطف و عنايت ويژه اي كه به خادمان خود داشتند، تشكر مي‌كنم. همه ما در هر شرايطي در خدمت انقلاب و كشور خودمان خواهيم بود.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 71916
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد