صیاد شیرازی «مالک اشتر» نیروهای مسلح بود
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : امیر رضایی

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: صیاد شیرازی از جمله مردانی بود که نام و یادش ترس به دل دشمن می‌انداخت.

وی افزود: صیاد با نفس گرم امام(ره) و شاگردی در مکتب ولایت به مالک اشتر نیروهای مسلح ایران تبدیل شد.

پوردستان با اشاره به تعابیری که مقام معظم رهبری در خصوص شهید صیاد شیرازی به کار بردند، گفت: فرمانده معظم کل قوا علاوه بر اینکه در مراسم تشیع این شهید حضور پیدا کردند، روز بعد از خاک‌سپاری زمانی که خانواده شهید صیاد شیرازی به مزار آن بزرگوار می‌روند مقام معظم رهبری را در آنجا می‌بینند که حضرت آقا می‌فرمایند دلم برای صیادم تنگ شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات و توانمندی‌های هوانیروز اظهار داشت: این یگان پس از انقلاب و خروج مستشاران از کشور با اعتمادی که امام(ره) به آن داشت روی پای خود ایستاد و نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد.

وی ادامه داد: حضور قهرمانانه خلبانان هوانیروز مانع ورود نیروهای بعثی به کشور شد و جلوی پیشروی آنان را گرفت.

پوردستان تأکید کرد: عملیات مرصاد نقطه عطف فعالیت‌های هوانیروز در طول دوران انقلاب بود و پیوستن صیاد و هوانیروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست دشمنان را بهمراه داشت.

در پایان این مراسم از چهار جلد کتاب جدید هوانیروز با حضور امیرپوردستان، حجت‌الاسلام آل هاشم، امیر یاری و امیر آراسته رونمایی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 71934
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد