اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد/ رهبر انقلاب جامعه را با تدبیر هدایت می‌کنند
 
افسران سایبری
با الهام از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اولویت بخشی به موضوع جنگ نرم ، سعی کرده ایم گامی هرچند کوچک در این خصوص برداریم

 روحانی تأکید کرد: در دیدارهایی که بعد از انتخابات با سایر نامزدها داشته‌ام دیدم که آنها نیز به دل احساس پیروزی می‌کردند و در واقع همه افرادی که به صحنه آمده بودند پیروز انتخابات شدند.

 وی در ادامه با بیان اینکه دشمن جنگ سیاسی، اقتصادی و روانی را بر ما تحمیل کرده، گفت: ملت ما در انتخابات اعلام کرد که باید بایستیم و طرح و حرفی نو دراندازیم.

 رئیس ‌جمهور منتخب ‌پیام دیگر انتخابات یازدهم را وحدت، ‌همدلی و تعامل هم در داخل و هم با جهان عنوان کرد و گفت: البته با حفظ اصولمان باید با دنیا تعامل کنیم و به دنبال سیاست پویا، تعامل سازنده و مؤثر همراه با احترام متقابل و حفظ حقوق باشیم.

 روحانی خاطرنشان کرد: ‌انتظارات و توقعات جامعه باید منطبق با توان ملی باشد و از این رو، دولت یازدهم فقط دستش اول به سمت حق و سپس به سمت آحاد مردم است و خواهد بود.

وی با بیان اینکه با وحدت و تعامل قوا زیر نظر رهبری موفق خواهیم شد که از همه مشکلات موجود عبور کنیم، تصریح کرد: مبنای دولت این است که از تمام گروه‌های تخصصی مردم استفاده و زمینه را برای فعالیت آنان فراهم کند و شکاف‌های اجتماعی را از بین ببرد و سرمایه‌های ملی را افزایش دهد.

روحانی تأکید کرد: تا قدرت ملی ما ساخته نشود، دشمن در برابر ما سر فرود نمی‌آورد چرا که قدرت ملی یعنی اقتصاد قوی، وحدت داخلی،‌ سیاست‌ خارجی فعال و پویا، ایمان قوی، فرهنگ قوی، انگیزه قوی و اتحاد همه قوا.

رئیس جمهور منتخب ملت در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: خیلی حرف‌ها در دنیا زده می شود؛ مثل اینکه می گویند گزینه‌ها روی میز است یا یک کشور (رژیم) مفلوک در این منطقه هر روز ما را تهدید می کند اما شما (رزمندگان) فقط به آنها می خندید.

روحانی افزود: اصلاً رژیم صهیونیستی کیست که بخواهد ما را تهدید کند و اینکه نمی تواند ما را تهدید واقعی کند و قدم نظامی علیه این ملت بردارد، به دلیل سابقه 8 سال دفاع مقدس است.

وی در پایان تصریح کرد: آنها می دانند که اگر اتفاقی بیافتد، مردم ایران اسلامی با خلوص بیشتر، شهامت بیشتر و قوی تر ایستادگی می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.چنانچه مستحضرید مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم فرموده اند 1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… ۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است ۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. ۴-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. ۵-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. در همین راستا وبلاگ فوق تهیه شده تا شما کاربران گرامی را با تهدیدات این حوزه هر چه بیشتر آشنا سازد. با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ادامه این مسیر یاری فرمائید. سرباز سید علی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس iraniam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 71925
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

وطنم-سالار عقيلي


دانلود کد پخش کننده آقا و جنگ نرم
دریـــــافــت کـــــد